5 Facebook hacks pentru un drum mai scurt spre rezultate, în online!

image title
Dă un share:

Facebook hacks?

De ce să le incluzi în strategia ta de promovare online?

Facebook a devenit o rețea foarte populară în rândul companiilor mici și mijlocii. Dacă acum câțiva ani era musai să ai un site web, acum e musai să fii pe Facebook. Știi vorba aia, nu ești pe Facebook nu exiști, iar ca și companie vorba asta este valabilă, verificată și parafată 100%.

Conform celor de la ZeList, în România sunt aproape zece milioane de utilizatori Facebook. Sună bine, nu? Și numărul acesta crește de la lună la lună.

Conturile de Facebook se înmulțesc, la fel și reclamele, atenția consumatorilor scade, iar tu trebuie să fii mereu cu un pas în față, prompt și în topul paginilor urmărite de către potențialii tăi clienți.

Așa că, dacă în ultimele articole am vorbit despre 7 metode prin care poți să vinzi mai mult, cu Facebook Advertising partea I si partea a II – astăzi îți voi prezenta

5 Facebook hacks pentru un drum mai scurt spre rezultate, în online!

1. Apreciază cu identitatea paginii tale

De ce? De ce nu? Așa cum tu ca om apreciezi o companie și îi dai like, poți să dai like și în numele companiei tale. Este o modalitate simplă și bună prin care poți susține și alte branduri, iar persoanele care vor intra pe pagina ta, vor putea vedea în partea dreaptă ce branduri susții.

Pentru a putea face acest lucru – caută pagina pe care vrei să o apreciezi și apasă pe cele trei puncte, apoi selectează opțiunea – Apreciază cu identitatea Paginii tale (exact ca în poza de mai jos).

Facebook hacks

2. Măsoara ROI-UL de pe social media cu Facebook pixel

Ce antreprenor nu are nevoie de măsurarea unui ROI?
Poți măsura ROI-ul pe Facebook cu ajutorul Pixelului, simplu și eficient. Știu că atunci când intri în setările Pixelului s-ar putea să te sperie multitudinea de coduri, dar stai liniștit, nu trebuie să fii un dezvoltator pentru a înțelege cum se instalează.

Pașii de instalare sunt:

  • Accesezi – Ads Manager din contul tău de Facebook
  • Apeși click pe cele 3 linii din stânga sus unde scrie – Reclame Facebook și apoi selectezi optiunea cu toate instrumentele și Pixel
  • Urmeză să apeși pe butonul – Crează un pixel
  • Iar din acest punct completezi numele Pixelului și adresa site-ului pe care vrei să îl instalezi
  • După ce Pixelul a fost creat – poți să îl instalezi în site urmărind una dintre cele 3 opțiuni oferite de Facebook
  • Copiezi codul Pixelului și îl inserezi între anteturile site-ului

Notă: dacă utilizezi  WordPress, poți utiliza un plugin, cum ar fi Managerul de etichete Google,  pentru a găzdui cu ușurință toate codurile de urmărire a site-ului tău – Google Analytics  și altele.

Acum că totul a fost instalat să vorbim despre Pixel.

La ce îți va folosi?

  • Te va ajuta să creezi segmente de public personalizat direct din traficul site-ului tău. Acest public va putea fi folosit în campaniile de remarketing.
  • Vei putea optimiza campaniile tale pentru conversii.
  • Conversiile de pe rețelele sociale, le poți urmări mai ușor și vei afla exact de unde au venit vizitatorii tăi.

Află mai multe despre cum să calculezi eficiența în campaniile de online marketing aici.

3. Greșeli în postările de pe Facebook ce au o reclamă care rulează

Probabil ți se întâmplă să faci o postare sau un anunț de vânzare pentru unul dintre produsele tale iar în entuziasmul tău de a scrie toate beneficiile produsului îți scapă o greșeală de scriere. Postezi anunțul respectiv, îi creezi o reclamă și după ce reclama ta a fost aprobată îți dai seama că de fapt, textul postării, este greșit.

Ce faci? Dacă apeși pe opțiunile postării, butonul de editare a dispărut.

Din toată tolba de Facebook hacks uite unul cât se poate de simplu și de util.

  • Accesează Administrare reclame
  • Selectezi reclama postării respective – apeși pe butonul de editare și schimbi postarea cu o alta din pagina ta, iar apoi apeși butonul – Publică
  • Acum poți intra pe pagină, corecta greșeala iar apoi să repeți acești pași.
  • Vei reveni în reclamă și vei pune la loc postarea în reclama pe care ai creat-o
    4. My Day

Cum ți-a fost ziua? Ce produse sau servicii ai mai creat? Care e atmosfera în companie? Cum se crează produsul tău? – acestea sunt întrebări la care audiența ta ar vrea să vadă răspunsuri.
Sunt întrebări la care poți răspunde pe My Day pe pagina companiei tale.

Este ziua unui coleg și ați adus un super tort pe care îl mâncați împreună? De ce să nu postezi o fotografie cu el pe My Day pe pagina companiei tale, pe care toți potențialii clienți o vor vedea și se vor simți parte din acea sărbătoare.
Sau dacă creezi un produs nou, poți să distribui câteva mici video-uri din procesul de producție. Astfel potențialii tăi clienți pot vedea cum sunt fabricate produsele tale.
Documentează-ți ”călătoria afacerii tale”pe My Day. Poate fi ca un mini vlog format din filmulețe mici și videoclipuri pe care clienții și potențialii clienți le pot vizualiza.
Merită să folosești My day, pentru că poți da tag evenimentelor pe care le promovezi, poți adăuga emoticoane, da tag la alte pagini, să adaugi campaniile de strângeri de fonduri pe care le susții sau să creezi sondaje care să te ajute să îți cunoști cât mai bine audiența.

5. Dă tag produselor în postări

Poți să etichetezi produse, la fel ca și etichetarea prietenilor sau locațiilor din postarea ta. Acest lucru dă un aspect frumos al postării și este mai ușor de făcut o distincție clară între produse.

Cum faci asta?
Pentru început ai nevoie să îți configurezi magazinul pe Facebook.

  • Mergi la setările paginii și selectezi Modele și File
  • Asigură-te că ai selectat ca și model de pagină cel de cumpărături și că ai adăugat fila Magazin.
  • După ce ai adăugat această filă, pe pagina ta, în stânga va apărea scris Magazin
  • Acum poți da click pe această filă și să urmezi toți pașii pentru a adăuga produsele în magazinul tău online.

După ce ai creat magazinul tău online și toate produsele au fost aprobate de către Facebook, poți crea o postare în care să dai tag produsului.

Iar rezultatul final – va arăta așa.

Aceastea sunt doar 5 Facebook Hacks pe care ți le-am prezentat astăzi, însă sunt cu singuranță mult mai multe.
Dacă ți-au plăcut și vrei să afli alte hack-uri interesante care te vor ajuta să ai o prezență online impecabilă și te vor ajuta să îți atingi obiectivele – te invit la primul nostru seminarDigital Marketing Hack pentru antreprenori susținut de către colegul nostru Radu Dascălulși Toma Grozăvescu.


Despre ce vom discuta?

–       Ce este marketingul și de ce este posibil să fi înțeles greșit acest domeniu
–       Ultimele tendințe și noutăți, în digital marketing
–       Pâlnia de vânzări și călătoria clientului, baza fără de care strategiile, tacticile și trucurile nu funcționează
–       Panoul tău de bord, în departamentul de marketing-indicatorii de performanță
–       Ce opțiuni ai, când îți promovezi afacerea online (avantaje și dezavantaje) + cum să le eviți, din timp capcanele
–       Ce este growth hacking-ul și cum îl integrezi în dezvoltarea afacerii tale

–       Cum să nu MAI rămâi niciodată fără idei de marketing
–       Cum să crești vânzările fără să investești mai mulți bani în marketing
–       Cum să creezi reclame vizuale care generează click-uri și vânzări
–       Cum să atragi clienții, când atenția se cumpără greu (cum scrii articole bune care atrag clienți)
–       Cum să găsești cea mai bună strategie de marketing, pentru afacerea ta
–       Cel mai puțin utilizat ”hack” din marketing + alte Facebook hacks
–       Unelte și resurse utile de growth hacking & digital marketing

Pentru bilete și detalii poți intra aici

Te așteptăm la eveniment!
Ți-au plăcut hackurile noastre? Știi alte Facebook hacks interesante pe care le putem împărtășii și cu ceilalți antreprenori. Atunci te invităm să ne povestești despre ele în secțiunea de comentarii, de la acest articol.

Cu drag,
Adelina Elena Ababei
Co-fondator DAR Media Marketing & Social Media lover.

Dă un share: