Email marketing cu efort puțin și rezultate profitabile
Da, da, ai citit bine.
Efort puțin înseamnă că acest tip de marketing online nu necesită bugete comparative cu cele din campaniile PPC.
Mai degrabă ai nevoie constanță, un strop de creativitate și testare continuă. În raport cu efortul depus și abonamentul lunar al platformei de email, rezultatele sunt de-a dreptul încântătoare. Newsletterele sau emailurile automate ajung rapid la orice abonat. Totul se întâmplă la un click distanță. Cool, nu?
Unul dintre principalele avantaje ale email marketing-ului este acordul explicit al potențialilor clienți/clienților existenți de a păstra legătura cu tine.
Prin platformele de email marketing, trimiți newslettere doar acelor clienți care și-au dat acordul să primească informații de la business-ul pe care îl apreciază și în care au încredere. Astfel, clienții nu vor primi mesaje de tip SPAM, iar rata de conversie este mai mare.
De ce să alegi email marketingul?
După cum probabil știi deja, un mesaj trimis într-un stil personal, cu adresare directă și care cuprinde informații utile, relevante pentru cititor sporește considerabil vânzările. De asemenea crește tendința abonaților de a continua să te urmărească și să cumpere de la tine.
Nu degeaba aceste servicii de email marketing sunt folosite de sute de mii de companii la nivel global, iar rezultatele sunt în creștere de la an la an.
Nu degeaba aceste servicii de email marketing sunt folosite de sute de mii de companii la nivel global, iar rezultatele sunt în creștere de la an la an.
Gândește-te așa: email-urile sunt personale, instante și ajung la acei oameni care sunt interesați direct de tine. Practic, este un canal care te ajută să accesezi un public nou sau existent. Pe măsură ce îl informezi și educi constant motivezi acest public să te aleagă atunci când are nevoie de un produs/serviciu din nișa ta. Mai pe scurt, îți creezi autoritate simplu și rapid, cu câteva newslettere pe lună și/sau secvențe de mesaje automate.