
Ce este un audit de marketing?
Este important de știut că un audit de marketing este o etapă premergătoare foarte importantă pentru realizarea unei strategiei de marketing noi sau pentru îmbunătățirea strategiei actuale. Acesta constă în specificarea, culegerea, măsurarea, analiza și interpretarea datelor ce țin de modul în care te promovezi.
Realizând un audit de marketing, ne vom da seama care sunt plusurile, minusurile, oportunitățile și riscurile cu care te confrunți în mediul online. În urma auditului, vom putea creea o strategie de marketing realistă și complexă a afacerii tale, cu ajutorul căreia să atingem obiectivele pe care ți le dorești.
De ce să faci un audit de marketing?
În cele din urmă, un audit de marketing se concentrează să afle cum poate să reducă distanța dintre nivelul la care se află business-ul tău online acum și nivelul la care îți dorești să fie. Auditorii profesioniști te vor ajuta să înțelegi dacă procesul tău actual de marketing se aliniază la ceea ce își dorește / are nevoie cu adevărat afacerea ta. În caz contrar, auditul va indica unde poți ajusta mai bine strategia astfel încât să atingă obiectivele tale.
Cum te ajutăm să îți crești veniturile printr-un audit de marketing?

De ce să lucrezi cu noi?
Suntem DAR Media, o agenție de performance marketing, tânără, creativă, orientată spre rezultate, cu experiență de peste 5 ani în digital marketing.
