Idei acționabile și inspiraționale de la conferința Upriserz

Idei acționabile și inspiraționale de la conferința Upriserz

Lorand Soares Szasz ne-a făcut-o din nou!

Poftim?

Hai să-ți explic, printr-o scurtă poveste:

În august 2019, ne-am înscris în Upriserz, platforma educațională dezvoltată de Lorand, pentru antreprenorii și managerii care vor să-și dezvolte afacerea.

Acum 6 ani, ne-am cunoscut la un seminar Lorand Soares Sasz. Pe atunci el ne inspira prin materialele sale( Business Mastery, cărțile lui și altele) să ne asumăm responsabilitatea și să inițiem ceea ce e important pentru noi. Nu după mult timp am co-fondat un proiect unic în România (cu scopul de a promova turismul și valorile umane ale țării noastre). Materialele și conceptele lui Lorand de atunci ne-au fost de mare folos în munca noastră.

Acum 3 ani am luat toți co-fondatorii actuali ai agenției( Dumitru, Adelina și Radu) decizia extremă, de a părăsi proiectul Zig Zag prin România în care activam de 2 ani și jumătate și de a merge împreună pe drumul antreprenoriatului.

Upriserz

Am plecat pe acest drum fără bani sau părinți care să ne încurajeze, aveam însă doar ideea. Astăzi suntem cu toții angrenați în businessul nostru propriu alături de echipa noastră.

Nu am uitat însă că educația nu s-a oprit la facultate, așa că, învățăm continuu de la oameni interesanți, cărți, cursuri și platforme educaționale, ca și Upriserz.  Și în această etapă din viața noastră, materialele actuale dezvoltate de Lorand & Co ne-au ajutat să ne extindem viziunea, abilitățile de antreprenor și desigur, agenția DAR Media.

Upriserz

 Zilele trecute am participat la primul eveniment al comunității Upriserz: conferința anuală dedicată membrilor. Am promis atunci că pe lângă materialele create ad hoc vom reveni cu informații și idei ”așezate”.
Așa că, pe lângă energia cu care am plecat de la eveniment , ne-am întors acasă cu nenumărate idei de pus în practică:

Marketing Memes

Evenimentul a început cu o poveste spusă de Lorand Soares Sasz numită Captain Snout ( povestea celor 5 furnici-ANTS-de la Automatic Negative Thoughts). Pe scurt: toți avem în cap una sau mai multe furnici ce nu ne lasă să ne desfășurăm activitatea sau să visăm tot mai sus.

Furnica totul sau nimic – ”Nimeni nu cumpără de la noi!”
Furnica totul este rău – ”Nu merge asta, nu merge nicio reclamă, totul e nașpa!”
Furnica ghicitoare – ”Nimeni nu o să cumpere, nu o să iasă lucrurile!”
Furnica cititoare de gânduri – ”Șeful meu crede că nu îmi fac treaba cum trebuie!”
Furnica vinovăției – ”E vina colegilor că nu a mers campania!”
Învinge furnicile! Indentifică-le în comportamentul și gândirea ta și elimină-le rând pe rând.

Upriserz

Ca să indentifici cât mai repede o furnică scrie pe o foaie:
Cât vrei să câștigi în 2020?
Pune o sumă cât mai mare în așa fel încât ”să te doară stomacul”, apoi scrie primele gânduri care îți vin în minte când te uiți la această sumă.
Observă! Ce furnică îți controlează acel gând?
Apoi adresează întrebările: Ește chiar adevărat? Ești 100% convins că e adevărat?

Upriserz

Dan Piticeste inginer și economist, fondator al companiei Perpetumm și președintele Consiliului de Administrație al Napochim.

Upriserz
  • Noi ca antreprenori suntem gestionari de riscuri.
  • Cu business-ul e ca și copilul, cum îl crești așa îl ai.
  • Cea mai importantă moștenire pe care am primit-o este – Credința că se poate!”. Principiile de viață pe care le las în urma mea sunt singurul lucru care contează. Pot lăsa după mine, bucuria de a fi. Asta e tot ceea ce contează!
  • Când angajezi un om în compania ta, trebuie să te uiți la câteva lucruri simple:
    1. Dacă vrea,
    2. Să știe,
    3. Să facă,
    Nu căutăm să fim mănăstire, în firmă. Nu căutăm să fie sfinți. Trebuie să vină la pachet cu morala și să se adapteze la cultura organizațională a companiei.
  • Începe să faci antreprenoriat. Nu ai ce să pierzi în afară de bani. Banii îi faci înapoi, însă să ai mereu grijă de cuvântul și de numele tău, pe astea nu ai cum să le cureți sau să le faci înapoi.

Nu uita! La un antreprenor 2+2 = 4,1, iar profitul companiei tale trebuie să fie măcar 2,5%. Altfel, mai bine îți cauți altă nișă de business.

Raluca CuldaExecutive Coach, HR Business Consultant – Cum strălucesc companiile

Upriserz

Dacă vrei să ai o comapnie prosperă, o companie care să crească frumos și în care angajații să comunice frumos găsește un antidot pentru fiecare din cei 4 călăreți ai apocalipsei:

Critica – Învață să critici doar momentul și perspectiva,
Dispreț – Creează o cultură de apreciere și respect pentru efort,
Apărarea prin atac – Înlocuiește victimizarea cu asumarea,
Absența în discuție – Exprimă atunci nivelul de frustrare și nevoia imediată.

  • Obiceiurile pe care trebuie să le ai în companie implemetate sunt:
    1. Conservarea energiei mentale.
    2. Jocul ca mod de evoluție.
    3. Indendența ca dovadă de productivitate.
    4. Self – Learning.

Ioana Molnar – Magnolia

Upriserz
  • O firmă sănătoasă are vânzări bune dacă are un marketing bun.
  • Noi la Magnolia, nu vindem flori, vindem produse ce trezesc emoții de bucurie. Deci noi vindem emoția.
  • Înainte de un PR bun, vin manierele față de clienți, față de colegi.

Monica Ion Managing Partner Psihoselect, este trainer certificat international, membru Quantum Leap – T. Harv Eker’s program

  • Valorile sau prioritățile personale
    Valorile sunt acele lucruri concrete care sunt adevărat importante pentru o persoană.
    Valorile sau prioritățile personale de viață sunt lucruri concrete pe care le facem și care se văd în viața noastră.
  • În valorile tale cele mai înalte vei avea un surplus de atenție și în valorile tale cele mai joase vei avea un deficit de atenție.
  • În valorile tale cele mai înalte vei avea motivație internă și valorile tale cele mai joase vei avea nevoie de motivație extremă.
Upriserz

De ce e important să îți cunoști valorile?
– Îți structurezi realitatea în funcție de IPP (Ierarhia Priorităților)
– Îți cheltui banii conform priorităților tale,
– Ierarhia Valorilor sunt Ierarhia Priorităților – îți determină identitatea Valorile Sunt diferite de la om la om, chiar dacă eticheta e aceeași.

Întreg evenimentul s-a terminat cu o licitație pentru Beard Brothers , un moment de comedie al trupei Improvertiții și un super concert!

Nu mai spunem că am câștigat tombola organizată de Maurer imobiliare care ne oferă un sejur în Brașov, un tur al companiei și o discuție cu fondatorul ei- Simon Maurer. 🙂

Abia așteptăm să participăm și la următorul eveniment Upriserz dedicat membrilor. Felicitări Lorand, pentru munca ta susținută din toți acești ani, de când te cunoaștem!


Dacă ai o afacere și vrei soluții practice la provocările tale, te poți înscrie în platforma Upriserz.

Ai acces la o multitudine de idei de la experți, antreprenori și milionari , o comunitate dedicată de antreprenori și peste 1200 de soluții practice.

20191210 174457 409

Tu ai fost la Upriserz? Faci parte din această platformă?

P.S – Vezi cu ce idei s-a întors colegul meu, Radu de la GPeC Summit –
30 de idei acționabile de la GPeC Summit [ecommerce &digital]

Cu prietenie,
Adelina Elena Ababei
Co-fondator DAR Media Marketing & Marketing Manager

201905104965406959947675505

Leave A Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *