Noi aplicații și tooluri dezvoltate de Facebook, ClubHouse lansează aplicația pentru Android, Google face noi update-uri și multe alte noutăți în luna mai.
Le-am căutat pe toate și le-am adăugat în acest articol.
Mai 2021: Noutati in marketing
- Clubhouse anunță lansarea aplicației beta pentru Android. Dacă nu ai un dispozitiv cu sistem de operare IOS și ți-ai dorit să folosești aplicația ClubHouse, avem o veste bună.
ClubHouse anunță aplicația pentru Android – ”Vom începe treptat, cu SUA, urmată de alte țări vorbitoare de limbă engleză și apoi de restul lumii. ”
Poți deja să te înscrii pe Play Store pentru a te Preînregistra.
Mai multe detalii găsești aici 👉
- Instagram lansează o nouă funcție pentru combaterea hărțuirii! Funcția va permite blocarea unor expresii injurioase din mesajele private pentru a combate hărțuirea online.
Un loc mai safe pentru publicul mai tânăr?
Noua funcție este disponibilă în șapte țări: Olanda, Franța, Irlanda, Germania, Australia, Noua Zeelandă și Canada.
👉
- Doar 4% dintre utilizatorii de iPhone din SUA au acceptat urmărirea aplicațiilor după iOS 14.5.
Flurry Analytics (deținut de Verizon Media, părintele Engadget) a stabilit că doar 4% dintre utilizatorii americani de iPhone care rulează noul software au optat pentru urmărirea aplicațiilor în primele 12 zile de la sosire. Această rată de înscriere a crescut la 12% în întreaga lume, dar este încă clar că majoritatea oamenilor resping cererile atunci când primesc solicitări.
👉 https://engt.co/3uBIy8e - Wix lansează un nou instrument pentru a ajuta la îmbunătățirea accesibilității site-ului web.
Odată cu lansarea Expertului pentru accesibilitate de la Wix, companiile își pot scana în mod regulat site-urile web pentru a găsi probleme și le pot rezolva în doar câteva minute.
👉 - Twitter anunță o modalitate de a câștiga bani numit Tip Jar. Anunțul încadrează Tip Jar ca o modalitate prin care membrii își pot arăta sprijin și apreciere.
👉
- Facebook „Neighborhoods” facilitează conectarea localnicilor
Disponibilă mai întâi în Canada și în curând în SUA, Neighborhoods este o aplicație în cadrul căreia utilizatorilor Facebook au acces la un spațiu de conectare în afara fluxului de știri.
👉
- Instagram testează un nou autocolant „Reshare” pentru a evidenția mai bine postările din fluxuri redistribuite în povești.
Instagram a lucrat la stickerul „Reshare” în ultimele săptămâni, Paluzzi menționându-l mai întâi în codul aplicației la începutul lunii trecute.
Nu este clar modul în care postările din feed ar fi ulterior afișate în storu, dar procesul va viza în esență să clarifice faptul că este o postare de feed re-partajată, spre deosebire de o poveste originală.
👉
- Snapchat împărtășește noi perspective despre tendințele cumpărăturilor în preajma începeri scolii
Întoarcerea la școala înseamnă, de asemenea, noi comportamente în materie de cumpărături. Așadar, Snapchat a împărtășit o nouă perspectivă asupra modului în care utilizatorii săi planifică cumpărăturile pentru anul școlar următor.
👉
- TikTok adaugă câteva elemente noi platformei sale pentru dezvoltatori, care va oferi mai multe modalități de a integra TikTok în experiențe de aplicații terțe și viceversa.
👉
- Postarea Old Spice a antrenat o săptămână Facebook-ul românesc cu glume, analize și trolling, s-a trecut și în bullying pe alocuri, s-a lăsat și cu ură și prejudecăți pe la colțuri, păcat că nu a constituit și o ocazie să vorbim despre masculinitate toxică.
De ce s-au supărat bărbații adevărați din România.
👉
Îți recomandăm să vezi și noutățile de luna trecută – Aprilie 2021: Noutati din marketing
Tu ce alte noutăți din marketing ai descoperit? Hai cu noi în comentarii sau te așteptăm să povestim în grupul nostru de Facebook.
Ai link-ul aici: https://www.facebook.com/groups/DigitalMarketingcuDAR
Cu prietenie,
Co-fondator DAR Media Marketing & Marketing Manager