fbpx

Iunie 2021: Noutati in marketing

Vara asta, marele rețele sociale nu intră în vacanță. Apar noi update-uri, noi funcții și stikere pentru utilizatorii marelor platforme.

Care sunt acestea? 

Le-am căutat pe toate și le-am adăugat în acest articol.

  1. Google Ads actualizează politicile publicitare pentru criptomonede – Veste bună pentru afacerile ce se ocupă de schimb valutar, dar și aplicațiile de portofele virtuale!

Într-o actualizare a jurnalului de schimbări, Google Ads a anunțat actualizări privind domeniul de aplicare și cerințele pentru ca anunțurile cu criptomonede să fie permise pe platformă. Începând cu 3 august, agenții de publicitate de schimb valutar și portofel trebuie să îndeplinească cerințe noi și să fie certificați de Google pentru a fi eligibili să facă publicitate pe platformă.

Mai multe detalii găsești aici 👉https://bit.ly/3fWr6pT

Noutati din marketing, iunie 2021 - Google Ads actualizează politicile publicitare pentru criptomonede
  1. Google June 2021 Core Update rolling out – O nouă actualizare de bază largă a fost lansată miercuri – aceasta a fost denumită Core Update iunie 2021. 

În ce constă acest update și la ce să te aștepți, gășeti aici  👉https://bit.ly/3w7qoMq

  1. WhatsApp spune că în curând conturile vor putea fi utilizate pe până la patru dispozitive – WhatsApp a confirmat că suportul său multi dispozitiv, ce se zvonește de mult, va intra în varianta beta în următoarele luni. Această variantă va permite utilizatorilor să-și acceseze conturile de pe mai multe dispozitive. 

Mai multe detalii găsești aici 👉 https://bit.ly/3zaSdW4 

Noutati din marketing, iunie 2021 - WhatsApp spune că în curând conturile vor putea fi utilizate pe până la patru dispozitive
  1. Facebook le va arăta creatorilor câți bani iau Apple și Google de la ei – Compania va lansa o nouă interfață care va arăta modul în care comisioanele afectează veniturile creatorilor de conținut. Cu mai puțin de două ore înainte de marea conferință a dezvoltatorilor mondiali de la Apple, CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, a anunțat că vor lansa o nouă interfață pentru creatori care arată modul în care diferitele taxe afectează câștigurile lor pe platformă. 

Mai multe detalii găsești aici 👉 https://bit.ly/3x4NlzF 

  1. Facebook Messenger obține setări îmbunătățite ale modului întunecat în aplicația Android – În loc să ai doar două opțiuni dintre care să alegeți (Off și On) pentru opțiunea întunecată, odată ce actualizarea este complet diseminată, va exista o a treia opțiune numită System. Cu această setare activată, Facebook Messenger va urma setarea pe care ai setat-o ​​pentru sistemul de operare Android de pe telefon.

Mai multe detalii găsești aici 👉 https://bit.ly/2TLA4xD 

  1. Google a subliniat o gamă de instrumente de comerț electronic viitoare , deoarece pare să faciliteze interesul extins al utilizatorilor pentru cumpărăturile online și schimbarea comportamentelor de căutare în jurul listărilor de produse din produsele sale.

Mai multe detalii găsești aici 👉 https://bit.ly/3yOX6Ut 

  1. Twitter Blue, un serviciu de abonament lunar de 3 USD, ar putea apărea în curând. În prezent, reclamele de pe Twitter reprezintă 85% din veniturile companiei. Twitter a declarat Bloomberg în februarie că intenționează să „cerceteze și să experimenteze” noi modalități de monetizare a platformei.

Mai multe detalii găsești aici 👉https://tcrn.ch/3c583rc

Noutati din marketing, iunie 2021 - Twitter Blue, un serviciu de abonament lunar de 3 USD,
  1. Noi stickere pe Instagram! Instagram testează în prezent o nouă opțiune care le-ar permite utilizatorilor să selecteze dintr-o gamă de autocolante de reacție atunci când răspund la o poveste.

Mai multe detalii găsești aici 👉 https://bit.ly/3uzSjmo 

  1. TikTok împărtășește noi informații despre modul în care IMM-urile își maximizează prezența pe platformă. 

TikTok a lansat al doilea element al noii sale serii „În spatele afacerii”, care oferă sfaturi și informații pentru IMM-urile care doresc să utilizeze platforma în cadrul abordării lor de marketing digital.

Mai multe detalii găsești aici 👉  https://bit.ly/3iqUOFq 

  1. Instagram adaugă elemente noi instrumentelor sale de conținut de marcă, inclusiv înregistrări multi-brand în postări.

Instagram a anunțat câteva noi actualizări ale instrumentelor sale de conținut de marcă, care sunt concepute pentru a crește transparența, facilitând în același timp brandurile și creatorii să gestioneze cererile și aprobările de conținut de marcă.

Mai multe detalii găsești aici 👉 https://bit.ly/3g29GZ5 

Îți recomandăm să vezi și noutățile de luna trecută – Mai 2021: Noutati in marketing

Tu ce alte noutăți din marketing ai descoperit? Hai cu noi în comentarii sau te așteptăm să povestim în grupul nostru de Facebook.

Ai link-ul aici: https://www.facebook.com/groups/DigitalMarketingcuDAR

Grup de Facebook - Digital Marketing cu DAR Media

Cu prietenie,

Adelina Elena Ababei

Co-fondator DAR Media Marketing & Marketing Manager

Adelina Ababei iti dezvaluie care sunt cei 6 pași de urmat pentru o campanie de marketing de Crăciun de succes.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

UPS! A apărut o eroare!
Te-ai abonat cu succes!

 Trimite-mi ghidul!