fbpx

Căutăm specialist în vânzări!

Acest anunț nu mai este valabil pentru aplicare întrucât postul a fost ocupat.

Cine suntem noi?

Salutare! Suntem DAR media – singura agenție de marketing din România ai cărei membri au călătorit prin țară timp de aproape 3 ani.

Din 2017 facem doar marketing digital folosindu-ne de experiența de la firul ierbii, câștigată în anii de călătorie prin țară.

Practic, ajutăm companiile mici și mijlocii din România să-și crească vizibilitatea în piață, vânzările și impactul în comunitate. Cum? Prin conținut, reclame si strategii de marketing care au trecut testul pieței si au dovedit ca funcționează.

Viziunea noastră sa contribuim la dezvoltarea unui mediu de business, in care antreprenorii prospera facand afaceri etice, in baza lucrurilor la care exceleaza.

Misiunea noastra este ca in urmatorii 3-5 ani sa ajutam 1000 de antreprenori sa-si dubleze vanzarile online, prin servicii directe de marketing, consultanță si training.

De asemenea credem ca oamenii de marketing pot schimba in bine afacerile, prin competențele și experiența lor. De aceea creăm constant conținut educațional de marketing, pe blogul DAR Media si în social media.

Ne dorim să lucrăm cu o persoana pasionată de vânzări & marketing! Tu vei ajuta clienții să aleagă din portofoliul DAR Media serviciile potrivite pentru atingerea obiectivelor lor.

Așa că, dacă darul tău este priceperea de a vinde, dacă ai energie pozitivă, empatie, poftă de a învăța continuu, de a face performanță și ești un bun comunicator, o să-ți placă ce vei citi în continuare!

Hai alături de noi, în #EchipaDarMediaMarketing!

✔️Ce îți oferim:

  • Training și comision în prima lună iar după prima lună angajare cu salariu fix + comision și alte bonusuri, în functie de performanțele și competențele tale.
  • Un domeniu de activitate interesant și bogat în oportunități.
  • O echipă faină care comunică deschis și relaxat cu tine și te ajută să-ți atingi obiectivele profesionale și pe cât posibil și pe cele personale.
  • Program de lucru flexibil si stil de lucru remote
  • Un mediu in care sa te exprimi asa cum esti tu si sa vii cu initiative
  • Training, feedback și suport direct, ca să-ți dezvolți abilitățile
  • Acces la mentori, cărți și evenimente în domeniul tău
  • Teambuilding-uri periodice
  • Întâlniri periodice de studiu și de lucru
  • Acces în grup privat pe Facebook (cu resurse, studii de caz etc)
  • Cărți de vizită și tricou, personalizate
  • Suport de curs de vânzări, materiale din domeniul marketing, sfaturi în momentele dificile (știm că vor fi și din acelea)

✔️Ce presupune jobul?

  • Orice agent de vânzări are un plan de obiective. Așa că, stabilim împreună obiectivele anuale, trimestrale și lunare
  • Cunoști foarte bine serviciile și produsele noastre, apoi sa găsești modurile în care acestea îi pot ajuta pe clienți să-și atingă obiectivele de business.
  • Te poziționezi ca un consultant de încredere nu ca un guru care vinde soluții magice.
  • Contactezi posibili clienți potriviți filosofiei agenției noastre. Offline si Online.
  • Faci follow up si le spui clienților cum îi poti ajuta
  • Gestionezi și rezolvi diferitele situații apărute în procesul de vânzare și post vânzare
  • Să cunoști conceptele cheie de marketing si vanzari
  • Permis și mașină ar fi ideal pentru mai mult dinamism
  • Chef de ascultat, mai ales, nu doar de vorbit
  • Răbdare…multă răbdare cu oamenii. Vorba celor de la Subcarpați: “Oamenii sunt încă frumoși”

Și pentru că, 80% din tranzactiile B2B se fac datorita calității bune a relațiilor dintre vânzători și cumpărători, să aflăm acum, cine ești tu:

✔️Cine ești tu:

  • O persoană care rezonează cu ceea ce intenționăm să facem si cu valorile agentiei
  • Iti place sa-ti traiesti valorile zi de zi, nu sa le citesti de pe o foaie.
  • Rezolvi problemele potențialilor clienți, oferindu-le soluțiile de marketing potrivite nevoilor lor.
  • Ai abilitatea de a asculta și de a adresa întrebări
  • Ai excelente abilități de comunicare și persuasiune
  • Ești flexibil și adaptabil
  • Ai o experiență relevantă în vânzări. Experiența în zona vânzărilor de servicii B2B este un avantaj.
  • Ești responsabil. Nu vrem să ”stăm cu gura” pe nimeni.

Alte abilitati: eficiență, capacitatea de a anticipa reacțiile celorlalți, proactivitatea, asertivitate.

✔️Cum ajungi la noi?

Dacă te regăsești în ce ai citit până acum și vrei să faci parte dintr-o echipă în care să-ți dezvolți abilitățile (darurile), intr-un mod care schimba in bine mediul de business din România hai să ne cunoaștem!

Trimite-ne un mesaj privat pe pagina de Facebook sau un email pe dumitru@darmedia.ro cu:

  • detalii despre tine
  • de ce vrei să faci parte din echipa noastră

Te contactăm noi apoi și continuăm discuția. Relaxat. 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *