Studiu de caz: De la 0 la 83.699 lei incasari (ROAS 18,32) prin Google Ads

Studiu de caz: De la 0 la 83.699 lei incasari (ROAS 18,32) prin Google Ads

Cat de eficiente sunt campaniile pe Google Ads in cazul magazinelor de eCommerce din nisa Fashion?

Ti-am pregatit un nou studiu de caz in care iti vom arata cum am ajuns de la 0 la 83.699 lei in vanzari, cu ajutorul campaniilor de Google Ads.

Perioada pe care o luam in calcul este 16.11.2020-25.03.2021. Important de mentionat este faptul ca pe contul de Google Ads al clientului nu au mai rulat campanii inainte de 16.11.2020.

Model de business: eCommerce

Nisa: Fashion (accesorii urbane & bijuterii in mare parte pentru barbati).

Specialistul PPC care a rulat campanii de Google Ads pentru acest client este colega noastra: Raluca Cosovanu.

Obiective principale:

  1. Cresterea traficului
  2. Cresterea brand awareness-ului
  3. Cresterea vanzarilor

In perioada 16.11.2020 – 25.03.2021 (4 luni) am investit in campaniile de Google Ads 4567,95 ron, ajungand la incasari totale de 83.699 ron, cu un ROAS total de 18,32.

Cum am ajuns la un ROAS de 18,32?

Studiu de caz: Google Ads / Fashion / eCommerce

Deoarece nu mai rulasera campanii inainte de a prelua noi acest client, am inceput cu o campanie de Smart Search Ads si cu una de Dynamic Search Ads (DSA), pentru a vedea ce performeaza si ce cuvinte cheie sunt relevante. 

Mentionam ca pentru a avea o campanie de Dynamic Search Ads trebuie ca site-ul sa fie foarte bine indexat. 

In aceeasi perioada am inceput si o campanie de Shopping Ads, deoarece aveam un feed foarte bine pus la punct.

Campaniile au performat inca din primele 2 saptamani, astfel in perioada 16-30 Noiembrie 2020, cu un buget de 328 ron am generat incasari de 7620 ron, deci un ROAS de 23.

In luna Decembrie, avand in vedere ca a fost luna cadourilor si pentru ca aveam cateva date de la campaniile anterioare, am creat si o campanie de Search Ads simplu, pe categorii de produse.

In luna cadourilor am investit un buget de 838 ron si am generat incasari de 28.901 ron, deci un ROAS de 34.

Probleme intalnite & solutii

Studiu de caz: Google Ads / Fashion / eCommerce

La finalul primelor doua luni (noiembrie-decembrie 2020), am observat un CTR mic, un cost/conversie foarte mare, concurenta nerelevanta pentru business-ul nostru, plus alti metrici care nu aratau prea bine, pentru campania de Shopping Ads. Astfel, am decis sa inchidem aceasta campanie si sa redistribuim banii catre alte campanii care au performat.

Apoi, in luna Ianuarie, luna destul de „grea” pentru majoritatea business-urilor si pentru vanzari, am avut un buget de de 971 ron si incasari de 21.760 ron, cu un ROAS de 22.

CTR-ul mediu in luna Ianuarie a fost de 22%, iar costul per conversie a fost de 14 ron, la un cos mediu de 310 ron.

In luna Februarie am continuat cu aceleasi campanii de Google Ads, pe care le-am optimizat si am mai creat si campanii de Remarketing si de Google Display pentru produsele noi din site.

Luna Februarie ne-a adus o rata de conversie de 5,27%.

Scarlatti 2

Avand in vedere ca acest cont era deja cunoscut pe retelele de socializare, am folosit acest atu si am creat campanii de:

  1. Smart search – campanii noi pe piata din Romania, dar care aduc valoare si care folosesc anumiti algoritmi pentru ca anunturile sa se afiseze unei audiente de top.
  2.  Search simplu pe categorii de produse – sunt campanii clasice de Search, dar care aduc inca plus valoare si se adreseza oamenilor care cauta activ, deci potentialilor clienti.
  3. Remarkting simplu sau dinamic – campanii care te tin conectat cu oamenii care deja au intrat pe site si stiu despre tine. Am folosit aceste campanii si pentru a face cunoscuta noua colectie.

IBf29cMErMn3gxdOw P6HKsFQjK7nkspCk1bhvuu0odUOlUXj6n0jCgIbyceqBdkQubRHZ3CcPL2nj4QVbzE5q2KIp5OTVe6PPXyYkHGgonEPIlEsf3ygQg1N5U 2no90sdIHWYN

Concluzii

Studiu de caz: Google Ads / Fashion / eCommerce

Avand experienta campaniilor din Social Media (Facebook & Instagram Ads), am pornit cu o audienta demografica bine pusa la punct.

Contul de Google Ads a fost unul nou, fara audiente si date, iar la finalul celor 4 luni media ROAS-ului pe cont a fost de 18.32.

Elementele cheie care au contribuit la aceste rezultate:

✅ am avut o strategie clara;

✅ site-ul a fost pus la punct dpvd tehnic si a fost bine indexat;

✅ am facut A/B testing constant;

✅ am masurat rezultatele si am actionat prompt cand campaniile care nu performau, stiind care sunt metricii ”nenegociabili”;

✅ am comunicat indeaproape cu clientul, atat in ceea ce priveste publicul tinta, cat si in privinta stocurilor disponibile, a produselor vedeta sau a celor mai putin vandute;

Despre Agentia DAR Media Marketing

Suntem singura agentie de marketing din Romania ai carei membri fondatori au calatorit 2 ani si jumatate prin tara facand marketing digital la ”firul ierbii”.

Din 2017 ne specializam pe campanii de PPC, Content Marketing si Funnel-uri de Vanzare care aduc vizibilitate, leaduri si vanzari.

Vrei sa colaboram si sa aducem astfel de rezultate si in cazul tau?

Solicita un audit gratuita cu echipa DAR Media aici si hai sa gasim variantele potrivite de promovare a business-ului tau.

 

Leave A Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *