Scalarea vânzărilor, piedica antreprenorilor cu afaceri eCommerce
După cum probabil știi deja, un mesaj trimis într-un stil personal, cu adresare directă și care cuprinde informații utile, relevante pentru cititor sporește considerabil vânzările. De asemenea crește tendința abonaților de a continua să te urmărească și să cumpere de la tine.
Nu degeaba aceste servicii de email marketing sunt folosite de sute de mii de companii la nivel global, iar rezultatele sunt în creștere de la an la an.
Nu degeaba aceste servicii de email marketing sunt folosite de sute de mii de companii la nivel global, iar rezultatele sunt în creștere de la an la an.
Cum arată acum viața ta de antreprenor?
➜ Ai o mulțime de informații despre scalarea vânzărilor eCommerce, dar nu sunt suficient de bine organizate.
➜ Nu ai claritate în ceea ce privește importanța și prioritizarea activităților din afacerea ta online.
➜ Te simți copleșit de bugetul și timpul mult prea limitate pentru toate actitivitățile pe care crezi că ar trebui să le desfășori.
➜ Simți un sentiment de frustrare atunci când pui în practică strategii și tactici noi care nu îți aduc rezultatele dorite.
➜ Nu mai ai timp să te gândești la delegare, la a priotizarea acțiunilor importante sau să masori atent ce funcționează și ce nu.
➜Te-ai săturat să schimbi freelancerii sau agențiile cu care lucrezi și să nu ajungi la rezultatele dorite.
Nu există o soluție magică pentru succesul afacerii tale
Așa este, nu există o soluție magică pentru a multiplica vânzările din afacerea ta eCommerce. Dar există șanse foarte mari să atingi acest țel. Iar pentru asta ai nevoie doar de o schimbare: de obiective bine puse la punct, de o structură clară, de organizare și prioritizare în activitățile din afacerea ta eCommerce.
Scalarea vânzărilor din magazinul online nu este despre hard work, este despre smart work, adică planificare, experimentare și optimizare.
Cum te putem ajuta concret?
Ți-am putea oferi sfaturi, ți-am putea prezenta studii de caz și ți-am putea povesti despre cum au reușit alții. Dar noi ne dorim ca tu să reușești, de aceea îți oferim un ghid practic cu 70 de strategii de marketing care te ajută să-ți multiplici vânzările magazinului tău online.
Mai concret, în acest checklist vei descoperi 70 de strategii valabile și aplicabile pentru orice tip de business eCommerce. Sunt strategii pe care le-am testat și validat în multe business-uri eCommerce și care au generat de 2x până la 10x mai multe vânzări pentru antreprenori așa ca tine.
Poate te intrebi acum, de ce pentru unele business-uri au generat de 2x mai multe vânzări, iar pentru altele de 10x mai mult? Diferența de rezultate este dată de o serie de factori precum arhitectura business-ului tău, bugetul alocat, mărimea echipei și nivelul de implicare al echipei. Desigur contează mult și de stilul tău de leadership: cât de eficient comunici, delegi și prioritizezi activitățile din business sau cât de bine
Nu există o soluție magică pentru succesul afacerii tale
DARul nostru este să ajutăm cât mai mulți antreprenori să își pună în valoare afacerile și să își atingă obiectivele prin marketing digital. Dar... Marketingul online este doar una dintre pârghiile care contribuie la scalare.
De aceea, am împărțit acest checklist în 3 etape importante pentru scalarea vânzărilor din magazinul tău online.
Strategia și arhitectura afacerii eCommerce
În acest prim capitol vei descoperi cele 15 puncte importante pe care trebuie să le urmezi pentru asigura o bază solidă pentru scalarea afacerii tale eCommerce.
Activități de marketing din magazinul online
În capitolul doi vei găsi 15 acțiuni concrete de implementat în magazinul online, pentru ca acesta să poată susține un proces de vânzare eficient și profitabil.
Activități de marketing în afara magazinului online
În capitolul 3 vei afla mai multe despre ”pita” noastră de zi cu zi din agenție: 40 acțiuni de marketing pe cele mai importante canalele online frecventate de audiența ta.
Clientii ne vorbesc de bine
Cum poate arăta viața ta de antreprenor dacă parcurgi și aplici acțiunile din acest checklist?
➜ Vei avea o structură clară cu cele mai importante acțiuni de marketing, atât la nivel de strategie de business, în magazinul online, cât și în afara lui.
➜ Vei ieși din zona operațională de marketing și vei știi cum să delegi mai eficient cele mai importante activități din afacerea ta eCommerce.
➜ Vei simți ușurarea că nu mai trebuie să stingi continuu focuri în business-ul tău, ci vei putea apela la acest plan pentru o organizare mai bună.
➜ Vei putea măsura și seta așteptări potrivite pentru activitea echipei de marketing, fie că ea este formată din angajați, freelanceri sau o agenție
➜ Vei fi mai motivat să țintești spre scalarea vânzărilor din magazinul tău online, știind concret ce ai de făcut pentru atingerea obiectivelor stabilite
➜ Te vei bucura de profit, , iar asta îți va permite să reinvestești bugete mai mari în alte activități de marketing și în dezvoltarea afacerii per ansamblu