Email marketing

A murit email-ul?

Să fi fost acest vechi (și loial) instrument de marketing online îngropat de tonele de conținut care se crează în fiecare zi pe rețelele de Social Media? Îți răspundem noi că NU! Și trebuie să ne crezi pe cuvânt :)Deși email-ul a fost luat cu asalt de noile mijloace de comunicare digitală, rămâne în continuare o unealtă extrem de eficientă pentru a genera lead-uri, pentru a educa și construi relații puternice cu potențialii clienți și clienții actuali.

Cu te ajutăm noi?

Îți recomandăm platforma de email marketing potrivită, în funcție de punctul în care te afli (și cel în care vrei să ajungi).

Avem mereu în vedere pâlnia de vânzare (sales funnel). Nu trimitem emailuri ”la bucată” sau duzină. Mai degrabă vom integra această tehnică în imaginea de ansamblu a businessului tău pe online, ținând cont de etapele pâlniei de vânzare.

Punem la punct campanii de generare de leaduri și creăm secvențele de email-uri necesare pentru a ”încălzi” relația cu acestea.

Creăm emailuri arătoase, concise, clare care educă, informează dar îi și conduc pe abonați să cumpere de la tine.

Stăm “cu legea-n dinți”: Ținem cont de Regulamentul GDPR (intrat în vigoare pe 25 mai 2018) atât în ce privește colectarea datelor cu caracter personal cât și gestionarea sau încheierea comunicării cu potențialii clienți/clienții actuali.

Automatizăm în timp ce personalizăm
Vom trimite abonaților tăi emailuri umane, personale, interactive dar orientate spre rezultat și incluse în secvențe automate.

Monitorizăm tot și îmbunătățim permanent
Da,vorbim de toți acei indicatori enervanți uneori ca rată de livrare, de deschidere, de click sau de abandon. Apoi ne luăm măsuri ca să îmbunătățim doar acei indicatori care contează cu adevărat pentru obiectivele afacerii tale.