9 KPIs de email marketing și 27 de metode prin care să îi îmbunătățești

9 KPIs de email marketing și 27 de metode prin care să îi îmbunătățești

”Email marketing-ul are un potențial enorm.”
”Email marketing-ul nu a murit!”
”Folosește acest canal și setează-ți KPIs de email marketing. ”
De câte ori nu ai auzit aceste cuvinte și multe altele care susțin că e eficient (și profitabil) să ai campanii constante de email pentru afacerea ta?

Ei bine, din experiența noastră, realitatea susține aceste argumente. Email marketing-ul funcționează. Întrebarea mai bună este:
Cum îți dai seama că eforturile tale din campanii dau roade și mai ales, ce poți face ca să ajungi la rezultatele dorite? 

Prin KPIs de email marketing! 

KPIs sau indicatorii de performanță sunt precum ”computerul tău de bord” care îți arată dacă te îndrepți în direcția stabilită sau te îndepărtezi de ea.

Până la finalul acestui articol îți vom prezenta 9 KPIs de email marketing pe care ar trebui să-i monitorizezi în campaniile tale. 

Un lucru de avut în vedere: în acest articol nu vom aborda și valorile medii (benchmarks) pentru acești indicatori pentru că aceștia variază în funcție de nișă, etapa din funnel etc. 

Vom discuta despre benchmarks, în funcție de context, în articolele viitoare.

Ok, hai să-i dăm drumul.

1. Rata de deschidere (Open Rate)

Este procentajul abonaților care deschid un email trimis de tine.

KPIs de email marketing

Cum o calculezi? 

Rata de deschidere = (nr. email-uri deschise / nr. emailuri trimise) x 100

Nu-ți face griji! Platformele de email marketing îți furnizează acest indicator (precum și următorii despre care vom vorbi) fără să fie nevoie să-i calculezi manual de fiecare dată.

Cum o îmbunătățești?

✅ Schimbă numele expeditorului

În loc să pui numele companiei, testează o variantă mai personală, de exemplu ”Radu din DAR Media” în loc de ”DAR Media Agency”. Oamenii tind să răspundă mai bine la oameni decât la companii impersonale.

✅ Segmentează-ți lista și  folosește copy relevant pentru fiecare segment

Este una dintre cele mai importante activități legate de email marketing care de multe ori primește puțină atenție. Da, este mai convenabil să trimiți același newsletter la toată lista de abonați. Totuși, oamenii nu vor deschide email-ul dacă nu-l vor considera relevant pentru ei. O abordare generică îi conduce la concluzia ”Nu-i pentru mine / Nu mă interesează”.

Printre criteriile de segmentare putem include:

  • locația geografică
  • vârsta / sex
  • comportament de cumpărare: au adăugat în coș vs. clienți la prima comandă vs. clienți cu 2 sau mai multe comenzi
  • categorii de produse cumpărate
  • grad de implicare: abonați care au deschis ultimele 5 email-uri vs. abonați care nu au deschis ultimele 5 emailuri

Recomandarea noastră: segmentează-ți lista în funcție de criteriile relevante pentru afacerea ta și adaptează comunicarea (atât din titlu cât și din corpul email-ului) în funcție de segmentul de listă respectiv. Dacă segmentarea e bine făcută devine mult mai ușor să testezi diverse variante de titlu sau de text pentru mesajul tău.

Vei vedea creșteri nu doar în rata de deschidere, ci și in rata de click, dar mai ales în rata de conversie.

✅ Actualizează-ți lista

Rata de deschidere a email-urilor tale scade și mai mult atunci când în listă sunt contacte care nu mai interacționează cu mesajele primite de mai bine de câteva luni. Acestea fie și-au pierdut interesul, fie nu mai folosesc adresa, fie nu mai fac parte din publicul tău țintă.

Tocmai de aceea o dată la 4-6 luni are sens să faci o curățenie în listă și să elimini contactele care nu mai sunt relevante. În felul acesta economisești și bani la abonamentul lunar pentru platforma de email marketing. Nu mai trebuie să plătești în plus pentru contacte care nu mai interacționează deloc cu tine.

Totuși, înainte de a face acțiunea de filtrare a abonaților, fă o campanie de activare. Pe scurt: actualizezi motivele pentru care ar trebui să rămână în listă și să faci o ofertă specială (win back). De asemenea, în loc să trimiți un singur email de reactivare o singură dată, acordă un interval de timp pentru această campanie, pentru a avea timp să retrimiți mesajul contactelor care nu l-au deschis prima dată sau pentru a testa câteva alte variante noi de titlu sau de timpi de trimitere. 

Nota: asigură-te că respecți normele GDPR în acest proces.

Apoi elimină contactele care nu mai reacționează în niciun fel, iar contactele care rămân segmentează-le.

✅ Timing-ul contează

Potrivit unui studiu făcut de Campaign Monitor cele mai bune zile din săptămână sunt marți, miercuri și joi, iar cel mai bun interval orar ar fi între 9-11 am. 

Dar nu este o regulă generală. Am avut și cazuri în care rata de deschidere a fost mai bună în jurul după amiezei. 

Așadar, testează diverse ore și zile în săptămână ca să-ți dai seama exact în care din ele rata de deschidere a email-urilor e mai bună.

✅ Perseverează

Asta presupune să mai trimiți încă o dată emailul, dar doar celor care nu l-au deschis. Astfel vei avea ocazia să testezi și o altă zi, o altă oră și să îți crești considerabil rata de deschidere.

2. Rata de click (click through rate)

KPIs de email marketing

Este unul dintre cei mai importanți KPIs de email marketing. Aceasta reprezintă procentajul abonaților care dau click pe unul sau mai multe dintre linkurile incluse într-un email trimis de tine.

Cum o calculezi?

Rata de click = (nr. total de click-uri sau click-uri unice / nr. emailuri livrate) x 100

Ex: Ai trimis un email care a ajuns la 5.000 abonați. În total ai avut 50 de click-uri pe linkul din email. Rata de click = 50/5000 x 100 = 1%

Spre deosebire de rata de deschidere, rata de click arată un interes mai mare și mai explicit în legătură cu conținutul/produsele tale. 

Cum o îmbunătățești?

✅ Setează-ți un obiectiv clar pentru mesajul tău

Prea multe îndemnuri la acțiune (CTA) pot deruta potențialul client sau îl vor forța să aleagă doar ce-i este lui convenabil (și nu este neapărat convenabil și pentru tine). 

Așadar, testează cu un singur call to action (CTA). Sunt cazuri în care acest lucru nu este posibil. De exemplu, dacă trimiți un newsletter structurat pe mai multe rubrici (să spunem că ai 5-6 linkuri în total). În această situație de preferat ar fi să prioritizezi linkurile mai importante în prima parte a mesajului și să observi/testezi care linkuri aduc rezultate mai bune.

De asemenea, îndemnul la acțiune trebuie să fie clar și convingător. Evită clickbait-ul care-l induce pe cititor în eroare și îi livrează altceva decât ce i-ai promis inițial. Poate primești click-ul inițial dar dacă pierzi încrederea cititorului vei vedea ratele de click (și de conversie) tot mai mici.

KPIs de email marketing

✅ Livrează o experiență excelentă de citire

Asta implică o serie de activități:

  • creează email-uri ”aerisite” și ușor de scanat cu privirea, fără blocuri ample de text care par greu de citit
  • folosește fraze scurte sau cel mult medii ca lungime
  • fă în așa fel încât mesajul să fie foarte ușor și plăcut de citit de pe mobil
  • folosește imagini bine dimensionate care se văd excelent atât pe mobil, cât și pe desktop

Segmentează & Personalizează

Segmentarea chiar e una din cele mai importante strategii de email marketing. Dacă ai făcut segmentarea corect și personalizezi mesajul pentru acel segment de listă, abonații vor fi mult mai înclinați să dea click. 

Când spunem personalizare nu ne referim doar la a folosi etichete precum #[FNAME]# sau #[LNAME]# (poți testa să vezi rezultatele cu sau fără ele). Mai degrabă insistăm pe a crea un mesaj care să îl facă pe client să simtă că i se adresează. Folosește mai degrabă adresarea directă, decât cea impersonală și mergi pe tonul vocii brandului tău.

✅ Copywriting, copywriting, copywriting

Emailul este un teren potrivit pentru a aplica tehnici de copywriting. Atenție însă, acestea trebuie să fie aplicate în context, ținând cont de interesele și specificul listei de abonați.

Câteva sugestii utile:

  1. Testează diverse declanșatoare (triggere) emoționale: Urgență, Raritate, Reciprocitate etc

2. Creează efectul de ”pantă” alunecoasă

3. Rata de conversie

4. ROI

5. Bounce Rate

6. Unsubscribe rate, în conjuncție cu spam complaints

7. List Growth Rate (Rata de creștere a listei)

8. Engagement (Social Shares+ replies+ forwards)

9. Deliverability rate

3. Conversion Rate (Rata de conversie)

După cum îi spune și numele, rata de conversie este procentul abonaților care au dat click pe unul sau mai multe link-uri din email și au finalizat o acțiune dorită (ex: completarea unui formular sau achiziția unui produs/serviciu). Acesta face parte din KPIs de email marketing la care se uită cel mai des, atât marketerii, cât și antreprenorii.

KPIs de email marketing

Cum se calculează?

Rata de conversie = (nr. total al abonaților care au finalizat acțiunea / nr. total de email-uri livrate) * 100 

Ex: 500 de persoane care au cumpărat produsul tău / 10.000 de email-uri trimise * 100 = 5% rata de conversie pentru campania ta. 

Spre deosebire de rata de deschidere și de rata de click, rata de conversie este un KPIs de email marketing la care se uită cei mai mulți marketeri sau chiar owneri de business. Cu alte cuvinte, este metricul care poate face diferența dintre o campanie reușită și una mai puțin reușită din punct de vedere al rezultatelor. 

Cum o îmbunătățești?

✅ Transmite emoție prin beneficiile produsului/serviciului

Am observat în piață, în special în rândul antreprenorilor, faptul că uneori pun prea mult accent pe caracteristicile produsului/serviciului și nu pe beneficiile acestuia. 

Până la urma urmei, tu nu vinzi doar produsul, tu vinzi soluția, experiența și emoția pe care o oferă produsul sau serviciul tău.

Include în titlu sau chiar în body-ul e-mail-ului soluția / emoția pe care o transmite produsul sau serviciul tău. Fă lucrurile cât mai personal, astfel clientul va rezona mai mult cu ceea ce vinzi și va trece la acțiune.  

✅ Segmentează-ți lista de abonați 

Ai auzit de expresia “Omul potrivit la timpul potrivit”?

Noi am zice așa “Email-ul potrivit la oamenii potriviți”

Poți crea cel mai bun e-mail, cu cel mai bun titlu și cu cel mai bun CTA, dar dacă email-ul tău nu ajunge la publicul potrivit, tot efortul a fost în zadar. 

Segmentarea abonaților este una dintre acțiunile importante pe care trebuie să le faci pentru a crește rata de conversie. 

Când vorbesc de segmentare, mă refer la împărțirea acestora în diferite categorii. 

Spre exemplu, poți segmenta în funcție de nr de achiziții, valoarea medie pe coș sau comportamentul de cumpărare într-un anumit interval de timp (1-3 luni, 3-6 luni, etc).

Cu alte cuvinte, cu cât îți segmentezi mai mult lista de abonați și cu cât mesajul este mai specific fiecărui segment în parte, cu atât rata de conversie va crește. 

✅ Testează, testează, testează

Nu există o rețetă a succesului sau un plan perfect care să funcționeze de fiecare dată. 

Important este să testezi cât mai mult, de la a schimba diferite variante de titlu, până la schimbarea elementelor grafice (bannere, poze) din body-ul email-ului sau chiar mesajul în sine.

Numai așa îți vei putea da seama ce funcționează cel mai bine pentru tine și pentru publicul tău.  

4. ROI (Return on investment)

ROI-ul este procentul obținut din împărțirea nr. vânzărilor totale obținute în urma unei campanii la nr. total al investiției. 

KPIs de email marketing

Cum se calculează?

ROI = [(vânzările totale obținute din campanie – vânzările inițiale obținute din campanie) / suma investită în campanie] * 100 

Uite un exemplu simplu: 1.000 euro vânzări totale obținute din campanie – 100 euro vânzari initiale obținute din campanie / 100 euro suma investită în campanie * 100 = 900% ROI obținut în urma campaniei

Cât de valoros este acest KPI?

Ei bine, din punctul meu de vedere, prin calcularea ROI-ului poți afla dacă E-mail Marketingul funcționează (generează vânzări) pentru departamentul sau compania ta. 

Cum îl îmbunătățești?

✅ Segmentarea este sfântă

Ca și în cazul conversion rate-ului, segmentarea listei de abonați este crucială. 

Gândește-te așa: Să spunem că ești singur pe o insulă pustie și ai doar o singură variantă de salvare – trimiterea unui singur mesaj de salvare. Ce faci? Trimiți în gol, printr-un simplu SOS?

Sau trimiți un mesaj targetat, unei persoane pe care o cunoști, știind că va veni să te salveze?

Cam așa stă treaba și cu segmentarea – Nu mai trimite mesaje specifice la toată lista de abonați, sperând ca cineva să cumpere. Segmentează-ți lista în funcție de comportamentul și detaliile abonatului (activ, inactiv, detalii demografice etc), astfel vei putea gândi mesajul cât mai specific. 

✅ Optimizează conținutul pentru mobil 

Astăzi, mai mult de jumătate dintre email-uri sunt deschise și citite de pe telefon. 

Majoritatea dintre noi suntem în mișcare, în drum spre serviciu sau în drum spre casă și cea mai rapidă modalitate de comunicare este simplul telefon mobil. 

Așadar, optimizează textul cât și partea grafică a email-ului pentru a putea fi citit ușor de pe mobil. 

✅ Include Video-uri 

Cei de la Wistia au făcut un test în care au inclus video-uri în thumbnail, acest lucru ducând la o creștere de 22% a ratei de click  = ROI mai mare. 

Ceea ce au observat, a fost faptul că oamenii au fost tentați mai multe să apese butonul de play, față de a privi o simplă imagine. 

Acest lucru ne confirmă și mai mult faptul că, informația se “consumă” repede, iar oamenii au din ce în ce mai puțină răbdare. 

5. Bounce Rate

KPIs de email marketing

Bounce rate-ul este un alt KPIs de email marketing la care trebuie să fii atent. Acesta este reprezentat prin procentul adreselor de e-mail, în care mesajul nostru nu a fost livrat datorită providerilor de e-mail (ex: Yahoo, Gmail, etc)

Bounce rate-ul este împărțit în două categorii: 

  1. Soft Bounce – Acestea sunt de obicei email-urile care se “întorc” datorită situațiilor precum: fișier atașat prea mare sau inbox-ul destinatarului este full. 
  2. Hard Bounce – Este reprezentat de email-urile invalide (domain name este greșit sau pur și simplu nu există) 

Cum se calculează?

Calculul este unul foarte simplu – Numărul total de email-uri care au făcut bounce / Numărul total de email-uri trimise.

Cum reduci Bounce Rate-ul?

✅ Verifică și păstrează lista de abonați curată

Există șanse foarte mari ca adresele vechi pe care le ai înregistrate să nu mai fie active de ceva timp.

Încearcă să faci o verificare vizuală a adreselor de email invalide și elimină-le din listă, astfel vei menține o listă de abonați fresh și activă. 

✅ Evită email-urile de tip SPAM

Un studiu global, ne arată faptul că aproximativ 45% din email-urile trimise sunt de tip SPAM. 

Ce înseamnă asta?

Ei bine, se pare că aproape jumătate din email-urile pe care le primim conțin mesaje promoționale de genul – “CUMPĂRĂ ACUM”, “Câștigă bani rapid și sigur” etc. 

Recomand să eviți pe cât de mult posibil astfel de mesaje în textele tale, cel puțin în zona de titlu, astfel riști ca email-ul tău să ajungă direct în SPAM. 

✅ SHOW UP! 

Știu că poate sună a clișeu, dar trimite campanii de e-mail regulat. Apropie-te cât mai mult de publicul tău. 

Ce vreau să spun prin asta? Este să ajungi la acel punct în care abonații tăi așteaptă și anticipează mesajele tale. Dacă reușești să-ți menții lista de abonați activă, email-urile tale vor ajunge direct acolo unde trebuie – în căsuța de Inbox. 

Bineînțeles, acest lucru necesită răbdare, creativitate și consecvență. 

6. Unsubscribe rate, în conjuncție cu spam complaints

Unsubscribe rate – este procentul de persoane care se dezabonează la campaniile tale de email. 

Spam complaints – Acestea reprezintă rapoarte trimise de către abonați împotriva email-urilor pe care aceștia nu le mai doresc în Inbox, respectiv să nu le mai primească. 

KPIs de email marketing

Cum se calculează?

Unsubscribe rate – (nr total al persoanelor care au vrut sa se dezaboneze/ nr total de email-uri trimise) * 100 

Spre exemplu, dacă trimiți 3.000 de email-uri, iar 20 dintre abonați au ales să se dezaboneze, înseamnă că ai o rată de unsubscribe de 0,6%. 

Spam complaints – (nr total de persoane care au raportat email-ul tău ca și Spam/ nr total de email-uri trimise) * 100 

Să zicem că, ai trimis 5.000 de email-uri, iar 5 persoane au raportat mesajul tău ca și Spam, înseamnă că ai o rată de Spam complaints de 0,1%. 

Cum reduci Unsubscribe rate-ul și rata de Spam complaints?

✅ Setează de la început așteptările 

Când erai mic, probabil părinții ți-au spus să-ți respecți cuvântul. 

Ei bine, așa stă treaba și în email marketing – Dacă spui că vei face ceva, ține-te de promisiune. 

În cazul nostru, dacă transmiți în titlul email-ului că oferi X% discount la un anumit produs, iar persoana care intră pe site nu găsește sau nu vede acel discount, cel mai probabil i-ai pierdut încrederea pentru totdeauna. 

Așadar, atunci când vrei să transmiți un mesaj (discount, ofertă promoțională, cadou etc), ar fi bine să te asiguri că abonații tăi vor primi ceea ce le-ai promis. 

✅ Utilizează o combinație între una sau două metode de validare

Pentru a înțelege mai bine ce vreau să spun, hai să “disecăm” mai bine cei doi termini de mai sus:

Să spunem că serviciile pe care tu le vinzi sunt pe baza unui abonament lunar. 

O singură metodă de validare – este atunci când o persoana care a cumpărat abonamentul nu trebuie să confirme achiziția. 

Două metode de validare – este atunci când persoana care a cumpărat abonamentul mai primește încă un pas suplimentar, acela de a confirma plata acestuia. 

Chiar dacă majoritatea spun că este mai bine să ai două metode de validare, sunt persoane care din comoditate, nu mai apasă link-ul de confirmare. Încearcă o combinație între cele două și vezi ce funcționează cel mai bine pentru publicul tău. 

✅ Ask “Why?”

Nimic nu se compară cu feedback-ul direct și sincer din partea clienților. 

Pur și simplu întreabă – “De ce?”

Ca și practică, poți trimite un email follow up, imediat după ce apasă butonul de unsubscribe. 

Roagă persoana respectivă să-ți spună în câteva cuvinte ceea ce la determinat să “nu mai fie alături de tine”, asta te va ajuta să repari greșeala sau pur și simplu, să ai în vedere pentru următorii abonați. 

7.List Growth Rate (Rata de creștere a listei)

Acest metric te ajută să vezi cât de repede crește lista de abonați.

De ce este aceasta importantă?

O rată de creștere a listei de abonați te va ajuta la menținerea sănătății listei și contribuie la succesul general al eforturilor de marketing ale acestui canal.  

Cum se calculează?

List Growth Rate = (nr total al noilor abonați – nr total de dezabonați pe o perioadă de X timp) / nr total de abonați actuali * 100 

Cum o îmbunătățești /crești?

✅ Oferă ceva gratuit / Organizează un concurs

O bună metodă de creștere a listei, este să organizezi un concurs, un giveaway sau pur și simplu să oferi ceva gratuit. Oamenii, încă interacționează bine cu astfel de metode și astfel îi vei determina să-și lase adresa de email. 

✅ Folosește elemente de “social proof”

Scoate în evidență acele elemente care oferă încredere. 

Spre exemplu, dacă tocmai ai atins pragul de 5.000 de abonați, folosește-te de acest lucru și transmite asta în mesajele tale. Oamenii au în continuare nevoie de a face parte dintr-o comunitate sau grup. 

✅ Keep it simple 

Nu complica procesul de abonare. Nu încerca să induci în eroare vizitatorul prin diferite fonturi sau culori sau și mai rău, să treacă prin tot felul de “etape”. Așa cum am spus și mai sus – Keep it simple! – Always work 😁

8. Engagement (Social Shares + replies + forwards)

Acești KPIs de email marketing sunt ignorați, în general, când vine vorba despre performanțele campaniilor de e-mail marketing însă ei reprezintă niște indicatori foarte importanți pentru a-ți da seama cât de valoros este emailul trimis de tine pentru client.

Social Shares – Sunt distribuirile pe rețelele sociale 

Replies – Sunt mesajele care vin din partea abonaților ca și răspuns la campaniile trimise

Forwards – Sunt distribuirile pe email ale abonaților către alte persoane

Cum le calculăm?

Social Shares = nr. total de persoane care au dat click pe “distribuie asta” sau “share this” / nr total de email-uri trimise * 100 

Replies = nr total de răspunsuri unice / nr total de email-uri trimise cu succes * 100

Forwards = nr total de forwards / nr total de email-uri trimise * 100 

Cum le îmbunătățești?

✅ Pune accentul pe un CTA clar și puternic 

Oferă claritate în call to action-ul tău. Este important să nu induci în eroare cititorul. Care este obiectul, să îți răspundă sau să de-a share mai departe pe Facebook? 

Stabilește clar acest lucru și vezi cum reacționează oamenii la aceste inițiative. 

✅ “Vinde fără să vinzi“

Da, ai citit bine – “Vinde fără să vinzi“ – Give value first

Mai bine spus, oferă mereu informație de calitate, valoroase sau chiar amuzantă în unele cazuri pentru abonații tăi. 

 În funcție de publicul tău, poți încerca să construiești email-uri sub forma de storytelling, informaționale sau chiar cu o doză de umor. 

Oamenii rezonează mai mult cu zona asta de entertainment (fără a vinde “pe față) 

✅ Oferă o doză de UNICITATE

Să fim sinceri – Majoritatea email-urilor pe care le primim arată la fel. Chiar și eu primesc astfel de mesaje. Pe multe dintre ele nici nu le mai citesc… 

Recomandarea mea este să oferi o doză de unicitate în fiecare email pe care îl trimiți. 

Fii creativ, nu încerca să copiezi. 

Spre exemplu, eu am un folder în îmi care salvez fiecare email care-mi place. Atunci când simt că mi-am “uitat inspirația acasă”, arunc o privire acolo. Analizez și încerc să vin cu idei noi de implementat pentru clienții mei. 

9. Deliverability rate (Rata de livrare)

Așa cum îi spune și numele, este rata de livrare a email-urilor în căsuța de Inbox a abonaților. 

KPIs de email marketing

Cum o calculezi?

Deliverability rate = [(nr total de email-uri trimise – nr total de email-uri care au făcut bounce) / nr total de email-uri trimise] * 100 

Cum o îmbunătățești?

✅ Ai grijă de IP-ul tău 

Chiar dacă noi, oamenii de business sau marketing, nu suntem atât de mult orientați spre zona tehnică, este bine să înțelegem și câteva aspecte care ne vor ajuta în campaniile de marketing. 

Pe scurt, filtrele IPS au rolul de a te apăra împotriva email-urilor de tip SPAM. 

Cum ne asigurăm că abonații noștri vor primii mesajele noastre în Inbox?

În primă fază, trimite campanii cât mai segmentat, adică trimite email-uri la doar o parte dintre abonați.

Recomand să faci acest lucru treptat, până ca într-un final, să ajungi să trimiți la toată baza de date. 

✅ Verifică reputația provider-ului 

Este important să faci un pic de research înainte să-ți alegi providerul cu care alegi să-ți trimiți campaniile. 

Informații precum: Cât de cunoscut este în piață? Ce feedback-uri are? Este potrivit pentru baza mea de date? Sunt doar câteva din întrebările pe care ți le poți pune înainte să iei o decizie. 

✅ Check, Check, Check

Verifică regulat lista de abonați. 

Spre exemplu, dacă ai finalizat un giveaway și ai colectat o bază de email-uri, este bine să faci o verificare amănunțită a acelor adrese. 

O bună practică pe care o poți face pe viitor,  este să adaugi filtre suplimentare atunci când cineva se înscris la concurs. Asta te va ajuta să segmentezi mai ușor lista și să poți avea o listă activă și “curată”

Câteva gânduri de final legate de KPIs de email marketing

Ca și încheiere, recomandarea noastră este să verifici și să analizezi fiecare KPIs de email marketing în parte pentru campaniile tale prin email. Aceștia te vor ajută să urmărești procesul din aproape în aproape pentru a putea veni cu noi idei sau tactici acolo unde este cazul. 

Într-un articol următor, vom lua o parte din indicatorii de mai sus și vom analiza valorile medii (benchmarks). Așa cum spuneam la începutul articolului, acești KPIs de email marketing diferă în funcție de nișă, etapa din funnel etc. 

Totuși, putem lua în calcul câteva scenarii să vedem ce se întâmplă.

Noi am testat în câteva rânduri mai multe variante, tocmai de aceea ți le putem prezenta pentru a înțelege mai bine acest canal de marketing pentru business-ul tău. 

Iar dacă ai ajuns la final, avem și o super ofertă pentru tine de Black DARday. Primești 81% reducere la serviciile de marketing❗️

Da! Ai văzut bine și da, reducerea e pe bune!

Primești:
👉 Un audit complet al website-ului
👉 Audit complet al conturilor PPC
👉 Audit SEO
👉 O ședință de consultanță, de o oră, cu specialiști noștri DARmedieni.
Toate la prețul de 97 euro, în loc de 510 euro.
Contactează-ne acum și hai să lucrăm împreună la creșterea afaceri tale. – https://darmedia.ro/contact/
*Oferta este valabilă până la 30 noiembrie.
*Poți folosi serviciile din pachet în termen de 3 luni de la achiziționarea acestuia.

9d0b1f4b cf16 460b bd32 96da4b3a2de1 1

 

1 Comment

  1. […] în coș, dar nu au cumpărat, poți din nou să retargetezi persoana prin reclame pe facebook. Sau îi trimiți un email, dacă persoana avea cont pe site, ca să-i reamintești că a adăugat produsul în coș, dar nu a […]

Leave A Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *